torsdag 31 december 2009

White wedding

Sent på nyårsaftons eftermiddag förnyade jag o mannen våra löften till varann.
Det blev en enkel och minnesvärd ceremoni.



Buketten,som en glittrig vit kudde av nejlikor,band min kollega A.
Ljuvlig!


Vi valde varsin låt till varann.
Lustigt;)nog blev det två hårdrocksballader.

Min man x2 fick bestämma vad vi gick uppför altargången till:



Själv valde jag denna när vi avgett våra löften:



Lånat från youtube


Ha nu en härlig dag imorgon,första sönda´n 2010!!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Nääääää,va gulligt. ;)Goa ni är da.Härliga låtar ni valde också.Buketten var ju helt underbar,hälsa A det. :)Saknar er,hoppas jag får träffa er snart igen. Ha en skön söndag.Massor med kramar Ulrika

    SvaraRadera
  2. Men vad mysigt. Underbar bukett.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Så vackert och mysigt att förnya sina löften. Särskilt med alla barnen närvarande den här gången. Kram Anna ♥

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt att ännu en gång avge löften till varandra. Ett säkert tecken på er kärlek ju=) Vi skulle ha gift oss i somras jag och min sambo men när han förlorade jobbet så valde vi att skjuta upp det. Blir dock galet sugen när jag läser om bröllop och liknande.
    Hoppas att ni fått en mysig "smekmånad"
    Kram Ida

    SvaraRadera