söndag 6 december 2009

Andra advent och snart...snart....



Ljus nummer två är tänt.Snart,snart kommer tomten!
Jo,tjena!!Med två tonåringar hemma har det tomtats klart i det här huset för längesen.Nuförtiden ligger tilltron på Köpmannaföreningen,i främsta ledet då Elgiganten,H&M och Kawasakiförsäljar´n några mil bort!

Men mamman,hon tror på tomten,hon.Och här kommer listan,kära tomten;
*Quilt.Vit och vacker!
*Porslinsskärbräda.Vit och vacker!
*Tallrikshylla.Vit och ja,ni vet...
*några burkar med Målarfärg.V..som i -Var snäll och överraska mig INTE-

Julstämningen ute är det lite si och så med här hos oss.Lagom till jul vill jag ha det så här utanför farstun,tack!

Knyckt nät-bild!!

Kram till er alla som kikar in och ni ska veta vad jag bara älskar att få en liten kommentar.Blir som ett barn (ett litet)på julafton;
-Jag har fått tre kommentarer nu!Nej,kolla nu är det fyra!!!!
-Ja mamma,kuuul(stööön)...

I väntan på gran..

5 kommentarer:

  1. Hej! Här kommer en liten kommentar från mig:)

    Jag är säker på att tomten är inne här o läser din (vita) önskelista;)

    Ja, snö nu skulle inte vara fel, här har vi grått o tråkigt väder med barmark..

    Ha en fortsatt trevlig andra advent!


    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för titten hos mig! Vad roligt att du vill vara med i min utlottning!
    Japp lite snö skulle inte skada...finfin bild du har!
    Ha en härlig andra advent!

    Kramis Anki

    SvaraRadera
  3. du är ju en haj på bloggning, tror att jag får lägga ner min nu när vi har en ny bloggmästare =)

    SvaraRadera
  4. Ja, visst blir man glad över kommentarer som man får på sin blogg! Som du säger: som ett barn på julafton!!
    Wow, vilken fin vinterbild du hittat! Så vill vi ha det till jul! Jag håller med dig.
    Din önskelista till tomten skulle jag kunna kopiera rakt av!
    Ha en bra vecka!
    /Sari

    SvaraRadera
  5. Vacker bild!!! Det kan man ju önska att det såg utanför fönstret!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera