torsdag 7 januari 2010

Pyssel o syssel

Till en gammal kär vän på födelsedagen.



Sönernas namn runt halsen.
(Nej,hon läser inte min blogg!)



Ett ordspråk som vi använder oss av här i familjen,omarbetat av maken,
blev nästa smycke.

framsida

Gillar det så mycket att det kommer att bli väggord så småningom.
Kan inte vara mer passande här hos oss!


baksida

Till någon på Alla Hjärtans Dag.


Till en prinsessa som kommer..


Eller en liten prins i antågande..


Snart,snart kommer de första vårtecknen...


Värmande kram från mig!

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Åh vilka fina smycken, de kommer bli uppskattade! Gillar makens "tro&hopp&motocross", hihi! Min sambo hade nog skrivit tro&hopp&sporthoj;)

    Ha en trevlig helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Vilka fina saker du gjort. Tack för fint beröm.
    Ha nu en jättemysig helg
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Tack för fin kommentar!
    Vilka fantastiskt fina smycken!! Jag gillar just silversmycken väldigt mycket!
    Stort GRATTIS till dig och din man!!! Förnyande löften! Vad vackert det låter. Och en sådan fin bukett!
    Ha det bra!
    Sari

    SvaraRadera
  4. Hej hej! Det enklaste räknaren tycker jag hittar du på susnet.se. Där förklarar dom bra hur man gör. Lyckas du inte få jag hjälpa dig! MEN du måste först registrera dig som användare. Kolla där. kram

    SvaraRadera
  5. Åh vilka härliga smycken! Tro hopp och motocross var ju kul ;)
    Trevlig helg!
    kram
    nina

    SvaraRadera
  6. Tro hopp och ......kärlek,trodde ju jag da så fel man kan ha. ;) Du är rolig du. Gillar dina smycken.Vad fina.Ditt som du gjorde till mig har jag på mig jättemycket,I LIKE: ;)Klart jag ska försöka hinna med en fika hos mina favoriter. ;) Kramar ulrika

    SvaraRadera
  7. HEJ! SÅ bra att det fungerar nu, varsågod!! :-) hihih tack snälla ja nu blir det fler etiketter hihih har fastnat i denna värld. Ha en fin kväll kram

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Tack, du gulliga för din kommentar hos mig. Alltid kul med glada tillrop. Men du! Vilka helt underbara smycken. Gillar det där med tro, hopp och motorcross;) Så roligt med lite opreteniös bjuda på sig själv humor.

    Ha det fint!
    Lisa

    SvaraRadera