lördag 13 mars 2010

Vikt idag ;lagom. Vikt imorrn; too much!

En gång om året kan vi alla med all säkerhet säja att vi vet vad som kommer att stå i tidningen imorgon!




Rätt låt vann!Fel låt vann!



Jag ska kolla ikväll.
Barnen flyr in på sina rum och deras far ställer upp för en kompis så denne inte behöver gå ensam på hockey.
Han är så ädel!

Troligen är detta den enda som kommer att tillbringa kvällen med mig i soffan; Verktygslådan!
(som maken fick av en jobbarkompis som tack för flytthjälp. Jäkla bra tack,tycker jag;)



Börjar det inte snart!??!

Må så gott,ni också;)

Kram/S

1 kommentar:

  1. Vilken himla bra verktygslåda gubben har fått,en sån vill jag också ha. ;)Går det bra med skolan? Är så nyfiken att höra allt.Kommer in nån dag till veckan hoppas att du jobbar då. Kram ulrika (får jag komma till er sista praktiken v 18-21 ? )

    SvaraRadera