fredag 19 mars 2010

Det blir ingen ordning på det här

Jo,jag vet att det inte ska vara några krav att "ha en blogg", men visst ska man tycka att det är lite avkoppling att sätta sig ner och bläddra bland foton,vilja visa och "säja" med lust och glädje stor...
Men,nu är det för mycket annat som pockar,lockar o drar.



Och då blir det ingen ordning på det här.
Jag tar en brake här och nu.
Lovade ju att göra det när crossäsongen kom igång och håller mina löften:)



Jag kikar in till er alla andra,mycket mer aktiva,då och då.

Ha nu en ljuvlig vår och en fantastisk sommar!
Massa Kram/S

5 kommentarer:

  1. Klokt Suzy =)
    Inga måsten.... Lycka till med 'crossandet'!!

    Må så gott /Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Nämen Sussie,vad gör du? Du kan väll titta in hos mig först,har något där. ;)Ses om ett par veckor. Sköt om dig,kul att ses sist. :) Kram Ulrika

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Trist att du har tagit ett uppehåll, men förstår dig...det händer mycket så fort vår och sommar kommer. :)

    Själv är jag dödstrött på kvällarna.
    Åker hemifrån kl. 07:00 och kommer hem kl. 18:00. Det är slitsamt att arbeta som ekobonde fysiskt, men psyket har då aldrig mått bättre. :D

    Nåväl, ska sluta dravla, ville bara säga att jag saknar dig och vissa andra på jobbet.
    Ska försöka ta mig förbi och hälsa på snart. :)
    Många kramar från Jenny

    SvaraRadera
  4. Hejsan kära Suzy!
    Vad glad jag blev av ditt mail angående bokstäverna. Helt fantastiskt att du hade sådant tålamod med mig. Gick verkligen in i väggen när det gäller bokstäverna men tack snälla för att du inte pressade mig!!
    Hoppas att du får en underbar midsommar.
    Kram Ida

    SvaraRadera