måndag 15 mars 2010

Se ut eller gå ut??!!?

Ny vecka, nya möjligheter!
Solen är framme mer och mer, dagarna blir längre.
Vá ljust det är....och vá skitigt det är:o



Kanske borde jag ta och införskaffa en sån där mirakeltrasa och försöka mig på att få fram en utsikt genom fönstren.
Eller så struntar jag i det.
Fönstren blir ju flammiga om man putsar i solsken,säjs det.
Så måste det ju va´.



Köksluckorna,kylen,frysen och micron skulle få vilken FBI-student som helst att göra vågen av lycka!
Det skulle ge honom/henne MVG i konsten att plocka fram fingeravtryck.





Men...what the f..k!:o
Nu går jag ut i solskenet istället;)

Ha en toppen-måndag!Kramkram/S

4 kommentarer:

  1. Det gör du helt rätt i,gå ut från skiten du istället. ;)Ha en riktigt härlig dag i solskenet. Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Jo, jag blir själv förvånad nu när solen kommit och visar upp alla fläckar. Jag trodde jag hade det hyfsat rent hemma... Men fördelen med solen är att det är mysigt att vara utomhus, så jag behöver inte se smutsen inomhus när den är som mest upplyst...

    Hälsningar från
    Sally och jag

    SvaraRadera
  3. Underbar inställning! Efter lååång mörk vinter är det nästan en skyldighet att ta vara på solljuset!!!
    Nån mulen dag kan man ju sätta på lite bra musik och dansa vals med dammråttorna:)
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det underbart när solen skiner... men oj, oj, så fönstrena ser ut.... Att städa är inte det roligaste jag vet....
    Jo, jag hittade Remol i ett skåp i tvättstugan och jag gjorde som det stod, men vet du? De missfärgade plaggen blev ännu mer missfärgade..! Jättekonstigt.... Så nu har jag bland annat en fin ljusblå BH istället för en fin vit! Hm......
    Ha det bra!
    Sari

    SvaraRadera