onsdag 10 mars 2010

Nej men va f...n

Skulle få till en klatschig, iögonfallande rubrik tänkte jag.
En sån som gör att alla kikar in.
Kände att det måste nog till nåt sånt efter alla veckorna med total frånvaro.

Å så satt jag där en minut...fem minuter....
Blackout!
Så nu får det bli som det blev.
Hoppas att någon av er tittar in iallafall, för jag har något fantastiskt fint att visa er!

Imorgon!!!

Jag ska njuta av den lite själv först;)

En liten ledtråd kan ni väl få; http://ebbasanglar.blogspot.com/

och en till;



Vi ses väl imorr´n då..?!

Kram/S

4 kommentarer:

  1. Nej men åååhhhh...... vad kul!! Ska du visa upp 'han' här på bloggen!!! Iiiiihh.... lite pirrigt måste jag säga, för det var en REJÄL utmaning du gav mig S!!! Hoppas du blev nöjd & att R inte skrattar ihjäl sig ",

    STORA kramen /Malin

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag nyfiken vad du har hittat på,kan knappt bärga mig. ;)Men va roligt att höra att du lever da. ;) Har det varit mycket i skolan? Jag är hemma nu så nu SKA jag titta in till er på jobbet.Kikar in till dig imörn igen. :) Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  3. Har du tagit fram den då måste det vara vår hos dig!
    :)

    SvaraRadera
  4. När jag var liten fick jag ha ulltrosor ovanpå de vanliga på vintern! Inget att skratta åt *ler*, de kliade enormt ( mest var det för jag envisades med att bara ha klänning på mig). Dina av kamel kanske är mjuka och sköna? :)

    SvaraRadera