fredag 12 mars 2010

Här är han nu;

CROSS-ÄNGELN!



Jag tror att Malin http://ebbasanglar.blogspot.com/ fick lite hicka när jag berättade vad jag ville ha.
Men inte backade hon ur inte!
Och resultatet är så himla häftigt!!



Kolla in de små stövlarna.



Och hjälmen är ju såå himla sööt!(Jag får ett snett leende vid det här uttalandet...)



Nu har jag nåt att hålla i och krama stenhårt när starten går.
Samtidigt som jag kan rabbla onda besvärjelser över motståndarna:O




Solen skiner från en klarblå himmel,dags att släppa datorn.
Ha en fantastisk dag!

Fredagskram/S

3 kommentarer:

  1. Jamen självklart var det en "crossängel" vad annars. ;)Jättesöt var den.Den blir bra att hålla i när det är tävlingar.Ha en skön dag i solen. Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  2. Ja ...en var fin och annorlunda!
    :)

    SvaraRadera
  3. Hihi... Jag är så GLAD att du gillar honom =)
    Hjälmen var nog den svåraste 'nöten' att knäcka!! Och sen när min man frågade om det var en (!!!) RYTTARE (!!!) ...ja, då höll ja mig för skratt =(

    Tack för att jag fick uppdraget S!!
    Kram från mig /Malin

    SvaraRadera