lördag 23 januari 2010



Det är mycket vårkänslor runtom på bloggarna just nu.




Blomaffär´n stillar längtan lite grann.Eller förstärker.



Just nu vill jag helst frysa fast i dagens datum och att tiden går snigelsakta.
Det är mycket nu.
Och inte blir det mindre.

Jag undrar om jag ställt till det,tagit mig vatten över huvet,som det heter när hela ens vakna tid går åt till planering,strukturering och inte minsta tid till annat.

Skolan,som jag är jätteglad att jag kom in på,har dragit igång.
På allvar också.
Ja,hur skulle den kunna dra igång på nåt annat sätt.
På lek?!

Känner mig som ett riktigt blåbär vad det gäller skolarbetet,var ju inte igår jag nötte skolbänken.Men nåt ska jag väl kunna lära mig..?




Blåbärsris i den gamla soppterrinen



Ha en skön Söndag!
Hej från mej och min nya bundis;planeringskalendern.

2 kommentarer:

  1. Hej, du fixar säkert skolan alldeles utmärkt! Det är nervöst i början bara. Min man hade inte pluggat på 13 år men nu har han verkligen kommit in i det. Man får bara ge sig själv lite tid att anpassa sig till studier igen. Kram Anna ♥

    SvaraRadera
  2. Jag tror du fixar skolan bara du kommit in i det lite mer!
    Ha en fin eftermiddag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera