onsdag 25 november 2009

Lite julklappar till mig

En dag på stan blev det igår.Strosade runt alldeles för mig själv,om man bortser från alla de andra landsortsborna som denna morgon fått samma idé.En butik som man skulle kunna bli bankrånare för är Noll54.Man vill ju ha allt därinne!
Eftersom ett par av mina barn fortfarande är minderåriga och utan någon som helst chans att få annan försöjning än sina föräldrars blev jag tvungen att hålla mig inom budgetramarna.
/>Vispskålen har jag kikat på ett tag. Nu är den min.

Visst är det finare med vita hyacinter än grädde.

Tänk att man kan göra säckväv så ljuvligt.Syns kanske lite dåligt bakom skogen..
Ängeln är favorit numera efter att ha skrudats om från ljuslila till vit.

9 kommentarer:

  1. Ja man kan ju undra när jag ska bli Fru..troligtvis när vi väl bestämt oss för var o hur vi ska gifta oss. Vi är inte oense men vi vet bara inte hur vi vill ha det....sen väntar jag ju på "det riktiga" frieriet, han har frågat några ggr men tror det kommer ett stort frieri inom kort :)

    Så himla fint du har det hemma.. *suck*

    Kram Git

    SvaraRadera
  2. Hej
    Åh vilka fina saker. Förstår att det var svårt att hålla i plånboken när så många saker ropar ditt namn :O)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilka fina saker! Dokumentet på väggen var jättefint! Det är härligt med sådana affärer men farligt för plånboken, hihi...

    Hoppas att du får en skön helg!

    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  4. Ähhhh, vilka fina grejer du har köpt,vill också ha. ;)vad kul att du har börjat blogga. :)Ses på Måndag. Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  5. Så vackert du dekorerat där på bordet!
    Ha en mysig advent!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Tack för hälsningen, kul med en Värmlänning. Förstår att du är det eftersom du var på Noll54. Och där finns det mycket fint, jag håller med dig. Hoppas tomten hittar dit.. och nej jag är inte lejon, jag är oxe..fniss. Hade inte varit lika fint på lampetten. En sån vispskål har jag också, den är toppenbra.
    Ha nu en fin adventskväll
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. En sådan vispskål har jag också tittat efter ett tag nu. Vilka fina köp du har gjort!
    Hoppas att du har en fin första advent!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vad kul att du är med i min tävling:)

    En affär att bli bankrånare för, hihi! Vilken rolig beskrivning:)Snygga grejer du köpte!

    Ha en jättebra kommande vecka,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni hade en mysig första advent. Vilken bra idé att plantera i vispskålen! Så fint... Visst är det lätt att göra gång på pengar - det finns så otroligt mycket saker man vill ha.
    Kram Anna

    SvaraRadera