fredag 20 november 2009

Hipp hipp hurra

Igår kalasades det här hos oss,kan jag lova.Enfödde sonen fyllde 16 år.
Lillasyster hade bakat en hel del smarrigt som vi alla gladeligen provsmakade både en och två gånger.
Börjar man bli gammal,tro,när man tycker att åren gått fort och undrar vart tiden tagit vägen. Det är ju som igår jag höll honom första gången och han vägde 3500 gram.


Det är bara att hänga med, och farligt fantastiskt är det.



Lite mindre full rulle är det på mina projekt här hemma.
Tänkte att hinna bli klar till jul med det här;


Får väl se hur det blir med det..
Ett mindre projekt i form av några väldoftande små paket blev det iallafall.

6 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder. Nej Sussie du är inte gammal. ;)Det är bara sonen som har blivit äldre. ;) Kul att se dig igen häromdagen.Ska du gå på julinspiration av Per Benjamin?Han ska vara på John Baur den 25/11.Jag ska nog gå tror jag.Vilka söta paket du hade gjort,pysslig du är da. ;)Ha en skön helg. Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för hälsningen. Häftiga foton på sonen, det är en snabb sport han håller på med. Lurar på att du också bor i Värmland, då har vi samma ljusblå himmel nu. Här ska krattas och tas foto idag. Får passa på!
    Ha en mysig lördag
    Kram kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Hej där,
    Men vad glad du gör mig. Tack för jättefint beröm. Bara maila så ordnar vi det du vill ha.
    Jättefina små paket du gjort. Har du gjutit egna tvålar?
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Hej o tack för titten o din kommentar hos mig! Nu hittade jag ju till dig!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tack för besöket hos mig, nu hittade ju jag hit till dig:)

    Ser fram emot att få se mer bilder på ditt fina skåp sen när det är klart!

    Hoppas sonen hade en bra födelsedag, coola bilder på honom!

    Ha det gott,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att du vill vara med i utlottningen, har just skrivit två lotter till dig. Lycka till!

    Nu ska jag ta och kika runt lite mer hos dig.
    Kram kram

    SvaraRadera